Söndag

Imorrn ska jag med Jenny och barnen till Öbo och försöka få reda på vad som händer och ge dom sitt hem tillbax.
dom mår inte bra där dom bor nu och de blir juh inte bättre dom vill juh hem nu.
jag ska hjälpa mitt bästa imorrn. Ja mamma jag ska tänka på vad jag säger :)

Idag var jag hos fam karlsson en stund.
2 av barnen var sjuka och gnälliga :( bara Liam som var frisk men ja tror alla var ganska trötta.
Tobbe som var bakis och Jenny sliten efter sömnlösa nätter med gråtande febriga barn och jag med nya medicin som gör mig sjuuuukt trött.
Jag stängde ögonen i 2 sek i deras soffa och kände hur jag höll på att somna så jag var tvungen att gå upp.
jag har mina andra 2 mediciner kvar men jag har fått en till nu som jag ska ta med den ena medicinen för och se om jag mår bättre.
 just nu känns de mest bajs med den medicinen den gör mig sov-trött hela dagarna.
så får jag mer ångest och blir orolig i kroppen sån obehaglig oro. så vakna jag i morse av en muskelryckning och dom har följt mig hela dagen. har fått tagit massa lugnande, e skit trött men oron håller mig vaken.. usch.

jävla medicin och jävla öbo....  God natt.......

Kommentarer
Postat av: julia

Förstår det där med tröttheten.. man vill bara somna hela tiden.. ögonen faller ihop.

2009-03-16 @ 09:11:34
Postat av: janpan

Hoppas det blir bra med medicinerna. Du kanske är trött när du äter den för att din kropp inte vänjt sig vid den än?



OCH hoppas fan att Öbo får lite vett i skallen och låter dom flytta hem igen! dom har ju bott där flera månader :O

2009-03-16 @ 13:41:47
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: eme

så jobbigt med nya medeciner i början :/ vad e de för medecin du fått? hoppas de blir bättre.



Och hoppas familjen Korv får flytta hem snart!

2009-03-16 @ 14:26:09
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0