Väntar och väntar... och VÄNTAR!!!!!!

Jag fick världens bästa meddelande att vakna upp till idag och nu e det bara en lååång väntan.....
jag e redo att gå när som helst nu eller iaf ringa bror eller nån annan och få skjuts haha :D
tiden går sakta när man bara väntar... får försöka hitta på nått så länge... vet inte om jag får säga så jag e tyst tills jag vet att jag får :D

Jag och Jenny skulle till Öbo men de blev aldrig så Jenny kommer säkert skriva om det i sin blogg, så läs hennes :P

åh jag vill inte vänta längre haha ring och säg att jag får kommma NU!!!! :D

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Tobbe är iväg & fixar med en bil & sen ska han träna, men han kan säkert köra dig sen ^^, Åhh, jag blir så nyfiken jag vill också!! Gah, alla andras killar vill utom min! :P

2009-03-16 @ 16:43:21
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Eme

vad, vad, VAD? *NYFIKEN!!!*

2009-03-16 @ 16:49:57
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0