No subject

Nu har de kommit en dag denna veckan som jag rört mig utanför lägenheten.
suprise! När ja kom runt hörnet på huset där stod Stina och Baloo.
Hon o hennes kille har flyttat till norr så vi skulle ses nån dag bestämde vi.
sen gick hon och Baloo och tränade på att inte vara rädd för svampen och lampor,
han har tydligen blivit en aning rädd för det av nån anledning sötis hehe :D
jag hann inte prata så länge för ja skulle med pappa och Erik ut till marieberg.

Efter marieberg drog jag till brorsan och Jenny och gav Tobbe hans present.
Leon gowsade la sitt huvod mot mig sådär gowsigt som han brukar göra ibland när man lyfter upp han :D  ja hade inte käkat på hela dan så jag drog ganska snabbt igen efter ha gett Leon vatten och Marlon saft :P
När jag sa till Leon att jag skulle gå hem så hämtade han mina skor kollade på mig och sa Lellis. han e söt :D
Resten av kvällen spenderades framför krysslådan.
men nu blir de att trycka aphuvudet i kudden och se på 7th heaven box 4 som ja fick hem idag.


God natt sverige




Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad söt han är !

2009-09-02 @ 14:06:55
URL: http://lilf.blogg.se/
Postat av: Janpan

god morgon åsnan :P

2009-09-03 @ 12:43:44
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0