Det kan vara svårare för någonannan

Nu är det längesen jag skrev något vilket alla redan vet men som ja måste skriva endå ;)

Saker är lite upp och ner för mig förtillfället,
Saker som kan tyckas vara lätt för andra kan vara riktigt svårt för någon annan och ibland önskar ja att vissa kunde försöka förstå det.jag vill resa mig upp men jag kan inte och jag e ledsen om jag vart/är en börda men ja försöker mitt bästa för att göra mitt bästa. Dom ser mig på dagen men dom upplever aldrig mina nätter eller vad som finns bakom leendet.

Men ja försöker hålla smilet vid liv och försöker se detta "liv" med en strimma hopp.
Jenny och Barnen har vart och hälsa på två dagar i rad vilket har förgyllt mina dagar.
jag har vart pisstrött efter dom åkt .. men vad gör de när de timmar dom e här värmer upp mitt kalla lilla hjärta.
de finns juh inget annat än dom när dom e här, ja glömmer allt annat och focuserar på mina pojkar.
Vad kan värma mer än ett Hej från Leon, en kram från Marlon och en Liam som vill sitta i knät när vi kollar på tv. <3
Önskar jag kunde träffa Tuva lika ofta, eller iaf oftare... ser juh henne knappt men Malin och Daniel har sitt och de e förstårligt.. önska kan man alltid få göra. <3





Kommentarer
Postat av: eme

*kramar*

2010-02-26 @ 00:29:23
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Josefine

Kan du inte ha frågestund?

2010-02-26 @ 15:20:00
Postat av: /B

kramar i mängder wherever you are!

2010-02-27 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0