En sån dag ingen vill ha...

Jag känner mig ledsen i hjärtat på något sätt.
Jag har en del hemlängtan, saknar min lägenhet lite och några vänner. 
Jag vill träffa mina brorsbarn, Jenny och Tobbe.

Idag blev väl en sån där depp dag tyvärr. 
Det jag är mest less på just nu är alla löften som ges till mig som aldrig kan hållas.
säger man att man lovar något heligt och dyrt ska man väl inte bryta löftet om och om igen.
sen om man säger förlåt för det ska man väl mena det tycker jag?
När någon säger förlåt till mig så vill jag juh att personen ska mena det och aldrig göra så emot mig igen.
Det tycker jag är ett rätt sätt, vad har man lärt sig av det annars lixom?
Du vet exakt vem du är men för din skull säger jag inte ditt namn.
Jag kan knappt hålla räkningen längre på hur många gånger du svikit mig och jag väljer att titta bort nu.

Du spottade på meningen med respekt, förståelse och tillit...
Jag klarar mig bättre utan dig och dina ihåliga löften.
Min gräns är nådd nu och jag vill inte bli sårad längre av dig så jag går nu.




I dont fake what i say to you, you fake what you say to me.
Just like a drug.


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

*KRAM!!*

Vi saknar dig också <3

2008-11-14 @ 23:59:50
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: christer

Men dom finns ju kvar iaf :D

2008-11-15 @ 16:08:22
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: Mats Eriksson

Cogito ergo doleo, "I dont fake what i say to you, you fake what you say to me.Just like a drug." ett citat värt att tänka på, en del gånger får man bara gå vidare och lämna ...

. MvhME/Mats

2008-11-16 @ 09:55:43
URL: http://www.metrobloggen.se/matseriksson
Postat av: Anonym

usch.. hatar verkligen när någon sviker, säger förlåt o sen gör samma sak igen..

jag är så jävla dum oxå så jag förlåter innan min pojkvän ens hinner be om ursäkt för sakerna han gör.. :(

2008-11-16 @ 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0