Uppdate.

Oj vad längesen jag var här inne och skrev något, jag har helt enkelt glömt bort den.
Jag har funderat på att skriva men inte haft någon lust alls och sen har jag haft men har glömt.
Jaha en uppdate skulle detta vara då.

Saker är väl inte som vanligt någonstanns och för tillfället kan jag inte säga att jag mår speciellt bra, jag försöker se saker possitivt fast det inte är lätt alla gånger.
Ligger förtillfället ute hos mamma och pappa och "vilar" upp mig.
Jag förstår inte hur det kunde gå så snett med min panikångest som det faktiskt gjort?
Jag njöt av livet i över 6 månader, då jag hade kämpat som ett djur i över 1 år för att komma dit, tro mig jag var trött efter att ha slitit så hårt.
jag är än idag glad för min instatts, jag fick juh leva i 6 månader eller hur? :)
varför ska jag inte vara glad över dom månaderna?
Jag menar vissa får leva år efter år och andra är totalt förlamade och får inte leva alls.
Jag ligger väl där emellan någonstanns, det är inte synd om mig för detta är min verklighet, ska jag då gå runt och vara ledsen över det hela tiden? nej då kommer man ingenstanns i livet.

Jag mådde så bra och trodde min svåra kamp med min demon var över men sen försvann allting.
jag är tillbax igen på ruta ett, där jag var innan jag träffade Jimmy.
Den enda skillnaden som är nu är att jag tvingar mig själv att försöka bo i lägenheten även om jag käkar ett 20 tal lugnande om dan i lägenheten så försöker jag endå.
Jag tror jag tappade första fotfästet när jag och jimmy gick isär och sen blev det massa skit som fick mig att tappa resten antar jag.

äh jag kommer få nöja mig med att leva begränsat, vill dock inte leva lika begränsat som nu .
Skulle juh vilja leva i mitt hem utan attacker och kunna gå och handla själv och kanske jobba som assistent för en viss liten kille kanske. jag nöjer mig så, behöver jag mer? nej.
så länge jag får må bra kan jag äta tort bröd och dricka vatten hela livet ut.

jag bryr mig inte om att kunna jobba i framtiden med det jag helst vill.
Bryr mig heller inte om resor jag drömt om sen liten,
ja menar varför ska jag ge mig själv falska förhoppningar om ett fritt liv ?
jag nöjer mig med det lilla så länge jag får må bra.


Annars då?
det är sommar och den enda tiden då jag faktiskt kan mår bra eller tiden jag kan känna riktig lycka och lugn.
Tiden då poolen är framme, brorsbarnen kommer ut och badar och solar, vänner dyker upp och vi njuter tillsammans i värmen. vi grillar, mår bra och allting får bara vara.

Det har vart en jobbig  höst och vinter och vår.
Nu vill jag ha en sommar jag kan minnas med glädje och leva på länge.



Vilket deprimerade inlägg det blev usch. imorgon kommer jenny och barnen ut och då ska vi ha mysigt i solen :)


Jag andas sommar!


Kommentarer
Postat av: eme

Ja, sommaren är bästa tiden! <3 Får försöka lägga all tid på att bara må så bra det går under sommaren o njuta till 100% så att man orkar med ännu en höst o vinter sedan.. <3

2010-06-04 @ 20:14:26
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Mariana

yey! finally :D har väntat som ett jävla anus på att du ska uppdatera :P

2010-06-05 @ 15:51:20
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Du är världens bästa faster! Även om jag så ska sitta & åka skitbuss med grinolle-barn, gå eller cykla (med vilken cykel?) så kommer jag med barnen! Spöregn, snöoväder, vem bryr sig? Du är en viktig människa i våra liv & jag hoppas verkligen att du fattar det <3 Vad du än gör så är det stort.

2010-06-05 @ 23:49:26
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Mats Eriksson

Ha det skönt i solen iaf och hoppas man får höra mer av dig i en snar framtid!

Jag har gett upp hoppet om Sverige egoismen högborg där nästan alla sköter sig själv och skiter fullständigt i andra, överlever jag till min 61 års dag försvinner jag för gott till Indien!

Men tills dess, två år i taget i JUG Fas 3, lär man fortsätta kämpa för både min egen och andras överlevnad, bokstavligen!



Mvh/Mats

Tel: 0763370337

http://socialamedborgargardet.ning.com/profile/MatsEriksson

2010-06-06 @ 10:00:05
URL: http://matseriksson.blogspot.com/
Postat av: Malin

elin, ..du svarar aldrig på mina sms eller så .. men jag tänker på dig ofta <3

2010-06-06 @ 21:22:33
URL: http://malinmiixx.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej kan inte du skicka du sökte över alla hav till mej? snälla jag älskar den.

du är otroligt duktig! :)<3

2010-07-08 @ 19:24:57
URL: http://dvmbv.devote.se
Postat av: Matilda

Tjeeena! vill bara slänga in en komentar när jag ändå är här :)

Måste verkligen säga att jag hyllar dig till max! Dina låtar är sjukt bra, du ska ha jävligt mycke beröm bruden. Du är verkligen en kvinnlig form av Kung. Fortsätt med detta, sluta aldrig. Lova fansen det!

Ha det bäst!

2011-02-07 @ 19:01:21
URL: http://reducera.blogg.se/
Postat av: Sara

Tja! Har lyssnat på dina låtar några år nu.. Tummen upp! :) Fortsätt kämpa mot demoner å panikångest!.. Ja har me panikångest, så vet hur jobbigt det kan vara att ens kliva ut ifrån lägenheten, men vet du.. du e stark, jag e stark :) Du klarar det å blir snart bättre :)



Kram Sara

2011-06-14 @ 03:18:49
URL: http://midnattsdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0